Followers

4 May 2011

pengkid

assalamualaikum . hye u olss . hari neh nak share sikit about PENGKID . huhu . sape yg penah kapel ngan pengkid tu mak mintak maafla nohh . sape-sape yg tak taw pengkid tu ape , pengkid tu cam nie la . pempuan yg berkelakuan macam lelaki ??? dye macam tomboy jugakla , tapi tomboy nie  takdela seganas dan se-HOT pengkid . sape yg penah kapel ngan pengkid dye taw la cammane kann . tapi pengkid neh kalo dye dah sayang orang tu kan , dye memang sayang gilee !! awas la kalo korang cube nak lari dari dye . ade fakta mengatakan yg pengkid neh lebih bahaya dari jantan . huhu .

haritu aku teman kaknor pegi antar kak nurul kann , pastu tetiba tuh dengar dorang duk cakap sal pengkid sebelah umah . citernye camnie la , pengkid tu hidup ngan kapel dye cam suami isteri dahh , hari-hari gaduh . pempuan tu penah cuba lari tapi pengkid tu cari . dye penah buat hubungan terlarang kot , even pengkid tu pempuan , dye still boleh rosakkan pempuan tu dengan macam-macam cara , dengan kata lain , selaput dara memang senang nak rosak . bila dah rosak secara terangnya pempuan tu dah tak suci .

kalau difikirkan balik kann , bila kita sebagai tetangga dah tahu pasal tu , kita nak panggil pencegah maksiat pon , both of them perempuan . but then kita takut nak tegur . lalu , dorang terbiar camtu je . memang tak munasabah langsung la kalau nak halau dorang kan , tapi cuba fikir bila perkara tu diketahui ramai dikalangan budak-budak kecik , apa yg dorang akan ambik ?? konfemla secara terang terangan dorang akan mudah terpengaruh , nak lagi mak bapak yg tak ambik tahu sal anak dorang .

lagi satu , perkara yg buatkan pempuan nie suka dekat pengkid kan , pengkid ney macam paham jiwa dorang . mestila la faham kan sebab pengkid tu pon ade naluri seorang wanita . bila pempuan tu dah rasa macam ada orang memahai dye konfemla tangkap sayangg . fahamilah wahai perempuan , kapel dengan sama jenis tu BERDOSA BESAR . aku tak tahu sangat pasal pengkid neh , sebab aku tak penah rapat pon ngan pengkid .

aku ade la berkawan ngan sorang pompuan tomboy neh , dulu aku ade la kenal-kenal dye , melalui kawan aku jugak , kawan aku yg cakap dye nak kawan ngan aku , so aku on je la kan . tetapi aku tak sedap gila mesej ngan dye , kejap-kejap cakap "kita macam dah sejiwa" . euww . geli doe . then , lame-lame tuh dye ajak aku jumpa . aku pegi jela kan , perghhh . dengan bawak 125z , ensem gile kot . HAHA . rupanya sama jenis . HAHA .



pergh!! geli aku nengokk , macamla HOT sangat , eh neraka lagi HOT la .


perghhh , cium-cium pulak . memang takde adat laaa .


hensemnye mamat neh , eh silap lak , hensemnya minah ney . HAHA .


HAHA , sabor jelahhhhh . 

okey bye !