Followers

3 May 2011

mengasuh sepupu .

after duduk ngan sepupuku d KAJANG , kini ku berpindah ke PUTRAJAYA . muehehehe . sebenarnye aku nak pegy duk ngan kawan aku , da janji nak jejalan umah dye , tapi hampa sungguh hatiku ini bila abah called then berkata . cewwahh , HAHA

abah : kakak duk mana tu?
aku : duk umah kaknor la abah ,
abah : esok g umah cik muni , jaga anak dye . ngan anak cik fara . cik fara baru boleh mengajar kat syah alam . dye menumpang kt umah cik muni . takde orang nak jaga anak-anak dye . paksu balik dahh .
aku : ermmm , malas la abah . nak g umah ina .
abah : tak payah nak duk lain , g umah maksedara sendiri pun susah .
aku : okeyla .
abah : jap agi abah tepon kat cik muni suh g ambik .
setelah kak nor anta then cik muni p ambik aku , aku terus ke umah cik muni . kat sini jumpa beby girl yg comel sangat . nama dye MALINA . hehe .


comel takkk ?? hehe , beby malina senyapp je . tak penah dengar dye cengeng . hehe . dye baru 2bulan . cian dye , papa dye duk perak , terpaksa ikut umi dye datang KL ;)


beby malinaaaa , tengok la siniii , emphhh .


haaa , tengokkk ponnn , hehe :p


bulat kannn ??? comel taw ;)

yang nie pulak anak cik muni , nama arahman . cian dye taw , selalu kena buli dekat hasif . tapi kan , lau setiap kali muka dye kena cakor , dye merengek then geleng-geleng pale dye . dye xleh jalan lagi , just aktif dalam kereta dye je , kuat berlari kesana kemari .


nie la hasif yg selalu buli tuu , dye abang kepada beby malina . dye manja taw , kalau suh nyanyi lagu sepohon kayu , dapat tempo je , suara x clear . HAHA . kalau aku nak tido ngan arahman jangan harapla dye nak bagi , kena tido ngan dye je . kalu bercakap ngan dye , aku belajar bahasa baru . contohnye :

mamam - nak susu    bobom - nak tidur     ayeee - nak air        
pishh - fish/ikan                asiii - nasi             owtii - roti





















meyymeyy nama manja dye , hehe



haha  , aku la tu suh dye muncung :D


muncung versi aku , HAHA





ada gigi empat batang


sukanyaaa diaa .


arahman


hasif


okayy , sebenarnye aku tak boleh mandi before budak-budak nie tidur . after dorang tidur baru aku boleh mandi . HAHA . penat dohh .

okey bye !