Followers

1 Mar 2011

hang out with my lil sis mucukk

alkisahhhh , HAHA . nak dijadikan citer lah kan . after class BI tadi aku balik sorang sorang , wawawawawwaaaaa~~~~ nak taw dop nape?? sebabnye si wawa kawan aku tuh balik ngan abah dye lah doe . aku pom frust r sebab tak dapat singgah kat KFC . biase lau balik aku mesti singgah beli cheezy wadges dulu . hee~ . N then , bukan men best ag duk layan lagu kat radio , teringat kat adik aku . so , aku pom pegi amek dye . HAHA . ajak dye pegi KFC .

aku : chaa , mai nok g KFC , g mndii dulu .
isya : occeyy andi .
aku : kalu tak mandi malas bawak g makan KFC .
isya : kakak tunggu deh ,
aku : okeyyyyyy :O

bukan main lame tunggu minah kecik neh mandi , pastu bersiap lagi . mengalahkan maknyah doe ! HAHAH . jejalan uh lam kete sempat ag posing dulu . jengjengjeng . :D


 alolooooo~~ comeynye aku ! eh aku pulak . eh suka ati aku la nak puji sape . HAHA

time nih kete ngah bergerak u olss taw dop . HAHAH . gile brani ak take picture time kete ngah berjalan .

one moreee , ngeee~

adudududuuuuu , pakai spek aku yg tak tahan tuh :D

sape suh kiss neh ! memandai je ini vudakkkk . HAHA . aku lah yg ajar dye before this . sampai skunk if bergambar konpemmm aku diciumm , even mulut dye penuh ngan aiskrim ke ape ! hampehhh .

tengah syokk makan uh , tetiba adik aku cakap . "kakak , ambik gambar" , adeiiii , makan not done da suh amek gambar . sekeh kang .

time nie dye bukan main sedap duk posing , sampaikan abang yg keje kat KFC tu tengok dye duk posing , pandai pulak mai menyorok tepi aku . HAHAH

saje sajeeee . HEHE

peace lagi . haiyoooo .

peaceeee ! ^_^

HAHA , nie bukan minum betol2 taw orkkkk . aku cakap kat dye "posing same jah" , tetiba tuh dye pun g minum air , aku pm take picture , bukan main laju datang tengok gambar dye . HAHAH .

lagilahhh , tabiat aku lekat kat dye kot . HAHAH

err!! jangan jelesss . HAHA

peacee againnnn .

errr !! vudakkk peaceee .

on the way balik maaa ! HUHUH .

heee~~~

mucuknyee muke aku....

err , HEHE . (blurr)

muncung sape lagi panjang??? HAHAH

HAA , pandai adik aku tiru kannn??? :O

hehek !!!!

alolooo sweetnyeee :P

muncungggg :D

lagi lagi muncungggggg :D

neh da smpai taw . ngehngehngeh .

lastly , HUHU .

best gilak kuar hari ney . sampaikan lenguh sendi sendi aku dibuatnyee . anyway , aku cayang lil sis aku nehh . name dye ALYA BATRISHA . HEEE~~ (skema kot entry aku kali neh,HAHA)