Followers

23 Feb 2011

mahu bela hamster . wink3

hakhakhak , macam lawak je tajuk entry aku neh . ape ??? aku nak bela hamster ?? oh yesss !!! dah 3kali aku penah bela hamster . tak caye ke hahh ? HAHA . sumenye died !! nak taw nape ? first aku bela tuh an , comey gile , bulu lebat tahap gaban wohhh . second lagi tomey sebab aku beli sepasang . bela sampai sebulan , si betina tu mengandung (acecececeh,gile ayat) tak sempat nak beranak hamster aku mampuss , sebabnye di baham oleh kucinggg yg jahat teramat . entah gembala meh mane r . HAHA . ngokngek ngguh . pastu aku pun beli ar pasangan laen tuk si jantan tuhh . tapi , lame kelamaan . si jantan tuh jadi makin kecik N dah tak chubby lagi :( . maybe dye takut kat si betina tu . HEHE . lepas daritu , sume hamster mampusss (kasa bahase) . hukhukhuk . putus harapan ngguh nak bela lagi . tapi , tadi aku duk syok je melayan gambar dekat yahoo.com . sekali tertekan gambar hamster . pukimak oiii , comey gile . waaaaa !!! nak nak nak . besok nak p beli . HAHAH . nak cari yg comeyy punyeeeeeeee . yg macam AGNES MONICA . huhhhh , kemainn tuh :) .
neh gambor hamster yg aku terpikat bile tengok . menangis tengok you olsss :) . winkwinkwink .

nakkk peganggggggg . waaaaaaaaaaaaaaaaaaa :')


ohhh , cute ngguh lahhhh !!!! nanti lau dah beli , aku nak tarukk name cik BB & cik B , huuuu :') . tak sabarr da ney . winkwinkwink .