Followers

8 May 2011

selamat hari ibu

assalamualaikum , first of all , nak wish selamat hari ibu kepada wanita yg dah kawin , yg da ada anak or yg takde anak , yg ada suami or xde suami , yg makan nasi or xmakan nasi . errr, hehe . gurau je . SELAMAT HARI IBU diucapkan kepada semua . semoga menjadi ibu yg mithali .
ibuuuuu , ibuuuuu . engkaulahh ratu hatiku .
bila aku berduka . engkau hiburkan selaluuuu .
ibuuuuuu .
dengar yang versi aku pulakk .

mama , mama . engkaulahh pari-pari hatiku .
bila aku berduka , engkau nasihati selalu .
mamaaaa .

hehe . jomlah layan gambar-gambar sweet ^^,


yg tinggi tu mama , yg pendek tu aku , hehe :D


hehe , yang nie pon same jugakk .


yang nie bukan aku , hahak . tapi sweet kan ? auww :D


hehehhehehehehheheeheehehhhehhehehhehehhhhhheeeeeee .


wahhh , comelnyee aku mase kecik-kecik dulu kan .


domo kunn pon ade ibu taw !!!


auwww , jangan jeles tahu ?? :D

ape ponn , aku just dapat wish kat my mum . and aku belikan tudung syira , hehe . sebenarnye nak buat surprise party , tapi kena tunggu si lalink aku yg duk KL sorang tu balikla , sambut sekali ngan mak dye . nak buat surprise . sambut sekali ngan maksedara akuu . tak sabar nak tunggu ayu balik . aku ngan ikah dah lama menanti . nanti dah dekat nak balik baru la aku beli kek , and then buat BBQ . aww , niat baik :) . okeylahhh . next entry aku citer lagi okay . cayanggggg mama!!!! muah muah muah :D .

big kiss for my cousin aku yang jauh nun disanaaaa , cepatlahh pulangggg , habiskannlahhhh exam muuuu cepattt cepattttt . hehe ..

SELAMAT HARI IBU!!!!

hari neh sume cikgu yang penah mengajar aku(yg pempuan) , aku text wished happy mothers day , and cikgu aku sumenye suka . siap ade yang kol lagi cakap time kasih . ohhh , diriku terharu :D
oke lah , tQ reading , tata :)