Followers

26 Apr 2011

lelaki dan pendek ?

wahh , tajuk nak best je aku nie . HAHA . kepada insan yg bernama lelaki , jgn marah noh . back to the topic , zaman skunk most of boy pendek , memang tak dinafikan ramai jugak yg tinggi-tinggi . tapi , yg pendek tu amacam lak ??


gile pendek tuu , hehe . takdela , contoh je . bila da tgk laki yg pendek mesti terfikir .

muka da hensem tapi pendek lak , adoii melepas .
awek tinggi gile , balak dye pendek bagai nak rakk , mesti puan tu kena bomoh .
keturunan laki ney mesti sumenye pendek .
mesti laki nie tak nak naik pelamin .
mesti anak dye esok-esok sumenye pendek .

kebanyakan yg aku tengok laki yg pendek-pendek mesti aku terfikir camtu , hehe . saje je bikin laki hangenn sikit . tadi aku pegi giant , tengok the geng of boys melepak an , bile lalu tepi dorang , gile pendek wohh , terkejutt aku , muka hensem tapi sayanggg seribu kali sayang . haha . kalo puan yg pendek oke gak kan , nie kalau laki camne pulak ?? emm . hehe . atau mungkinkah ??

tumbesaran dorang terbantut .
mase kecik-kecik tak makan kalsium .
pagi-pagi bangun tido tak bergayut atas pokok .
baka dye memang sume pendek-pendek .
haha , tu tanggapan aku je la kan , jangan marah nohh . hee~ korang perasan tak laki ney bile berkawan mesti sama saiz je , huhu . cube korang tengok .

 zizan dan johan same tinggi n same besar je kan , huhu .

 kumpulan R2 pon same besar .


err , tapi sepah tak pon . haha . 

yeah , aku cakap kebanyakan je , tapi tak semua la . tapi laki tu memang tak suka bila kita panggil dye si pendek , sebabnye dorang perasan tinggi . muahahaha :D . member-member aku lak kebanyakan sumenye pendek-pendek(yg laki la) . sekali aku ade jugak bertanya "asal ko pendek , nanti nak cari awek macam angelina jolie camne?? jatuh saham wohh , haha" . selamber badak dye balas balik "lisa surihani ade,watpe ngan angelina jolie yg bibir luas tu" . LOL!! 

kesimpulannya , memang ramai laki yg pendek , bahahahahhaha :D