Followers

7 Mar 2011

the budak rajin :D

hari neh sekali lagi aku lambat ke kelas , kihkihkih . sampai jerp kena siapkan assigment interview with the foreigner tu . my geng LIN & WAWA memulakan kerja menyepahkan meja . wahahaha :D . tapi hasilnya belum siap , maybe next entry baru dapat tunjuk sama korang loh :P


time neh aku nak tebuk lubang kat huruf tak pandai , then tangan aku terkena pisau der , sir azni pun bagi contoh untuk anak muridnye ini . HAHAH . thanks sir :D

yess , posing jangann tak posinggg :D

tengah wat keje kena la posing jugak , wahahahaha :D . cian kat fia di belakang tuh , HEHE :P

amboi amboi(versi amir) HAHAK , rajin group aku neh , ngee~


ape lagi , jangan lepaskan peluanggg , amek gambarr manyakk manyakkkk :D

the koya study hard , ngee~ jangan marahhhh . korang nampak tak mamat yg hujung sekali tuhhh ? yg tengah syok duk menulis ?? yg meja hujung sane ?? HAA , itula roy . kahkahkah . punyela sibuk dye duk suh aku cut lagu BRUNO MARS-GRENADE tuh , tapi aku tak pandai pun cut lagu , kahkahkah . yg pandai cut video jerp . cian dye . apela aku nak jawab besok lau dye tanyee . BTW , lagu tu nak buat DRAMA sebenarnye . untuk hari graduate nanti . drama kitorang bertajuk CINDERELLA , entah apela watak aku , kejap cinderella kejap jahat . adoiiii , kalau boleh nak yg tak cakap banyakla . HEE~ sape sape teringin tengok blog si ROY tu bolehla tekan sini :). ROY nie boleh dikatakan best student gak la , acececece . kembang semangkuk dahhh :D

waaaa , tiutttnyeee tamiiiii :D
okeyyy , nanti next entry bolehla tengok hasilnye . papai u olsss , mmuahhh :D